baby

super dan

mami, Ian in kuža


Ian in mravljica


Ian in kameli


moji najljubši pujski


Kot sem obljubil, vam javljam kako je bilo na " SUPER DNEVU". Mene sta dedi pa babi že zjutri priperjala v Ljubljano ( ker je imel dedi zdravnika), potem sem pa se pohajkoval z babicama.
Mami pa ati sta iz službe prišla šele po tretji uritako da smo v zoo prišli šele ob 16h . No ampak mi smo se vseeno podali novim dogodivščinam naproti!
Videli smo kužata ( The Dog), pa mravljici ( Bim-Bam), pa mehurčke so mel pa čarovnika,... No ampak mi smo si ogledovali bolj živali. Najbolj so mi bili všeč prašički , katere sem lahko božal, no ampak me je veselj hitro minilo ko sem stopil na... v sandalah!!!
No potem smo videli še žirafo , pa slona, ...pol se je pa ulil pa smo se vedril pri slonu, no pol je mal nehal pa smo šli do kapibar, pa se je spet vlilo,.....in potem smo šli v avto in domov.
Upam da sem vam dovolj slikovito opisal današnji dan!
Sedaj pa se mi mudi na veselico. Vam več poročam jutri.

1 komentar:

Anita pravi ...

O Ian, kolk si luštkan!

Mi smo tudi bili na superdnevu in nas je tudi nevihta dobila pri slonih. ;).

LP