baby

ianov 2. rojstni dan

zajček je sadna torta, Nemo nutelina, Panda pa saharca


dedija pa Vitan, Nik, Kaja, Nika in moja malenkost-s prstom v torti


jaz, Nika in njen bratranec Gašper


Kaja in Ian ( komentar je odveč)


Odpiranje daril doma ( po kopanju)


Včeraj smo praznovali moj oki dan (rojstni dan). Prišli so Pia, Gašper,Vitan, Kaja, Nik, Nika, Jerneja in Žiga s spremljevalci (starši).Pa obe babici in oba dedka, pa teta Joži, pa teta Marinka pa stric Jože, pa Barbara pa Mito pa Jasna,...uglavnem blo nas je tokda je blo zelo luštn. Sem imel tri torte: mandija (zajčka)-to smo naročil, Nemota pa Kung -Fu Pando je pa mai naredila. Pa ne bom vam razlagal kaj smo jedli, pa kaj smo počeli,.....pa kok veliko daril sem dobil, naj vam slike povedo vse.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

sevimli cocuklar

Anonimni pravi ...

allah uzun ömürler versin

Anonimni pravi ...

valla ne diyim bilemedim

Anonimni pravi ...

Here is a design I did about 13 years ago for the Long Beach Yacht Club swim team. I see this sticker at least once a day all over Long Beach on the back of cars.

Anonimni pravi ...

did about 13 years