baby

obisk dedka mraza 2008

moj nov čuha-puha


odpiraje darila


moje darilo


ian in dedek mraz


"smrekica", ki nam je pripovedovala zgodbo


Včeraj pa nas je pri mami v službi obiskal dedek mraz. Najprej nam je "smrekica" povedala zgodbico o sebi. Povedala nam je kako je bila smrekica v gmajni in je imela prijatelja zajčka, a ker ji je vran iz mesta rekel kako so v mestu smreke lepše ker so okrašene , si je želea postati smrekica v mestu. Res je bila lepa in okrašena, a ko je bilo praznikov konec so jo odvrgli na smeti, kjer se je spomnila svojega prijatelja zajčka. Ugotovila je da je bolje biti navadna smrekica v gozdu, kjer ima prijatelje, kot okrašena in lepa v mestu kjer jo kasneje odvržejo na smeti in pozabijo na njo.
No potem pa je prišel Dedek Mraz in mi prinesel darilo. Bil sem tako neučakan , da sva morala z mamico takoj domov da sem pogledal darilo. Dobil sem železnico!!! Do polnoči sem se igral-pol je bla pa mami že tako tečna da sva morala iti spati. No pa saj se na slikicah vse vidi.

Ni komentarjev: