baby

mali oglasi




Ja, ja sej vem rekel sem da se javim naslednji dan pa se pol ne javim 3 dni! No ampak obljuba dela dolg! Torej mami se je odločila prodati moj jogi v otroški posteljici dimenzije 60x120 Dormeo( ne rabljen ker sem atita pa mami lepo navadil da spim pri njima), redna cena je 69 eur, naša cena pa je 34 eur , poleg pa še antialergijski nepremočljivi nadpostelni vložek enake dimenzije pa za 10 eur ( redna cena 19,90). Pa še zložljivo stajico ( potovalno) 90X90, temno modre barve za 10 eur. Stajica je kljub temu da je potovalna malo služila svojemu namenu saj smo jo pozabili doma. Doma pa nisem hotel biti v njej ( ne vem kako so lahko pričakovali da me bodo zadržali v tako mali kištici, jaz pa sem tako.....kako se temu reče......živahen!). Kar se oblačil tiče smo vse potalali mojim mlajšim prijateljem. Aja pa še en voziček imamo zelen Peg perego , ki sem ga imel prvih 6 mesecev pa za 50 eur. No to bi bilo za enkrat vse! Če pa se še česa spomnim pa vam javim- če pa se vi česa spomnite mi pa prav tako javite!
Aja za več podatkov pa se obrnite na mami na 041/800-024 ali pa na komentarjih. Jutr se vam pa ne bom javil ker gremo popoldne v Atlantisa z mojo prijateljico Lotti, pa bom preutrujen. Bom pa kej poslikal in vam javim kak drug dan!

Uživajte in ne pozabite Ian ma vas rad!!!!!!!

Ni komentarjev: