baby

moj prijatelj Jure

Jure in njegova babica Ani


moja babi , jaz, Ani pa Jure



Dons sem bil pa na obisku pri mojem prijatelju Juretu , ki bo v torek star 6 tednov. Morm priznat da ni pretirano družaben saj je cel čas našega obiska spal. No ampak baje sem bil jaz v tej starosti tudi zaspanec pa sem sedaj pravi..............Veselko! Baje da je fantek ampak jaz mu pravim punca! Ker so do sedaj bili vsi dojenčki punce, in Nika ima dojančka k joka pa je tud punčka in ne vem zakaj bi biu Jure izjema: Mami mi je sicer razlagala nekaj o tem da imamo mi fantki lulčka punčke pa ne , ampak jaz ga pri Juretu nisem videl torej je punčka!
No seda sem pa že zelo utrujen in grem počivati, imam za seboj zelo živahen dan in se moram malo naspati- jutri pa novim dogodivščinam na proti!

Ni komentarjev: