baby

počitnice na rab-u

kopanje na rajski plaži-Lopar


sprehod po dežju z atijem in Radetom (mami je slikala)


Teta Mirjana mi je spekla torto


na trajektu


tuki pa rake lovimo ( z Niko in stricem Danijem)


Kot verjetno veste, sem bil na počitnicah na Rabu! Sicer sem že en teden doma, ampak nisem imel časa pisati, k imava z dedijem Francijem tok dela z mandiji ( zajčki), pa babi Mariji na vrtu pomagam, pa dedi Juli pa babi Vlasta pa mami pa ati so imeli rojsten dneve,..... in kr ni blo časa, zvečer sem pa tok utrujen da takoj zaspim.
No ampak si bom vseeno vzel par minut časa in vam povedal nekaj na kratko o mojih prvomajskih počitnicah!
Torej bili smo na Rabu! Dva krat sem se peljal z ladjo -trajektom, pa na motorju sem sedel, pa kopal sem se! Ja na eni plaži je tok plitka voda da je takoj topla in smo se kopal, pa mivka je tako da smo potičke delal,...Jst sm tok uživu! No ja dva dni je padal dež ampak se nismo dal motit in smo obuli škornje in smo skakali po lužah- no ja jst sm skaku mami pa ati nista mela škornov! Pa na trampolinu sem biu! Pa šparglne sem jedu, pa rake sem loviu. Pa tm k smo mi bli, pr stricu Perici, je blo veliko mačkov in so enkrat ribe jedl pa so ponoč bruhal, jst sm pa zjutri to pohodu, no in ker nisem vedu sem šel v apartma,..... uglavnem ati je bruhu mami pa je mogla vse pomit, pa še moje škorne!
Uglavnem tok je blo luštn da smo se zmenil da avgusta pridemo spet. Zdej morm pa spat! Še nekaj slikic, mogoče vam pa jutri kaj več povem!
Lepo pančkite!

Ni komentarjev: