baby

dedek mraz

muca Katka

kuža Čarli


Dedek Mraz in jaz ( pa mami)


Kladivo!!!


darilo


U petek pa sem šel z atitom pa mami na dedka mraza (je pršu k mami u službo). Je bla zeeelo lepa predstava o kužku Čarliju ( k mu jst peavim hov-hov), pa muci Katki ( k ji jst rečam mjau), pa sta lepo pela . Mami je rekla da sem biu zelo pridn k sm celo predstavo biu pri miru in poslušu- seveda če je blo pa zanimiv. No edin kar sem naredu sm se tok polulu da sm biu čist mokr- pa mami tud k me je mela v naročju, tko da me pol Dedek Mraz ni mogu v narjočje prjet. Sej to sem namenoma naredu, kaj pa misljo da me bojo kr usi po rokah nosil-to pa ne- ne dovolim!
No uglavnem prnesu mi je en velik paket pa en tulc. No in so mel pol tm še za jest in sem se tok najedu da sm pol u avtu zaspau in smo šele učeri darilo odperal in sm dobiu tri ful zanimive stvari. Ena igrača je taka da s kladvom po žogicah toučem , pol pa žogica u avto pade, avto se odpelje pa sirena zatul in mi je ful ušeč kladu! Je dobr za toukat!! Ena igrača pa je za u avto - je pa volan z tipkam, pred mano pa slika, pa katero tipko prtisnem tista slikica posveti. Zanimivo- ampak kladu je vseen boljši. No ja u tulcu so pa barvice- ampak jst ne maram risat k to pomeni da morm pr miru sedet-haloo, jst pa pr miru sedeu- lepo vas prosim. No to je bilo moje darilo od Dedka Mraza. Čeprou ne vem če je on taprau, nej bio on vse o meni vedu, da sm biu pridn , pa mami nagaju,... a misl da je men Lan ime!!! Pomoje se je zmotu, pa me je s kom drugmu zamenu, sej če bi vedu kok sm jst pridn bi še večje darilo dobiu!!!
No zdej grem pa pančkat-Nočko!!!

Ni komentarjev: