baby

ste me kej pogrešal?


Živjo ste me kej pograšal? Sem biu u Ljubljani na počitnicah ! Sem meu zdravnika u Ljubljani pa mami je mela novoletno zabavo in pol smo bli kr u Ljubljani do danes. Danes ponoči sva z atitom spala sama ker je bla mami na službeni zabavi, pa mislm da je mami bolj naju pogrešala k midva njo! Aja med počitnicami se mi je ful dogajal .Smo bli v mestu na kostanjčku, pa veste kako je lepo mesto okrašeno, koliko lučk!!!!! Pa v šopingu smo bli in sem ugotovil da obožujem degustaciije. Glih prou so tisti grižlajčki da skos pičim okol pa vseen nism lačn. No ja edin doma pol nočem jest. No sej se mi je še ogromn dogajal ampak ne morem več pisat k sem naredu baso pa tok smrdim da tud mislt ne morem več. Dva dni nism kaku ,....pa se porajta!
No sej se še kej beremo!
Nočko!

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Seveda smo te pogrešali... pa že spet te, ker se toliko časa ne javiš! Povej ali ste že okrasili smrekco? Kaj pa božička že kaj nestrpno pričakuješ? Jaz namreč ga...me prav zanima kaj mi bo prinesel letos?...

Papa

Ian pravi ...

smo postavili smrekico-lahko jo prideš pogledat!!