baby

najljubša hrana

mnjami hrenovka
mnajm, mnjam

basa!!!!
mmmmmmm
Čokolada!!!!


Ne Maja nisem zaposlen z popustki, ampak se selmo in smo skoz u novem stanovanju , tam pa še ni računalnika! Sem pa pridemo pozno grem pa že spat. Me pa veseli da me pogrešaš!
No danes vam bom pa povedal nekaj o svoji najljubši hrani. Sej vem da boste mislili da imam najraje čokolado pa bombone- no ja tudi tega se ne branim, ampak moja najljubša hrana so meso, hrenovke, salame, klobase pa paštete. Mami se sicer jezi, da je to nezdrava hrana, pa da morem več mleka popit-ampak men je mleko bljak. Jst mam najrajši čevape, k jih u roke primem pa sam jem, pa hrenovke pa klobase tud, joj pa salamce,mmmmmmmmnjami. Kruha pa ne maram !
No ja sej mam tud druge stvari rad, naprimer špagete, pa mandarine, pa juhico (z mesom), pa banano, pa mango,...sej če bl pomislm je velik stvari k jih imam rad, pa peso mam tud rad. Ja jst sm kr en jedec!! Ampak najrajši mam pa meso!!!!!!

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Izabelca: "uuuu, ti pa vidm da veš kaj je dobro, hm men tud ne dajejo dovolj mesa, mami neki razlaga da morm vsak ta tretji dan zelenjavo jest, bljak...in takrat ni mesa...men se kr trga, mam pa jz tud najrajši rdečo peso...od vse zalenjave, takrat ko je mami ful dobre volje jo dobim tko za pribolšek v skledici...ampak ker imam kao šele devet mesecov, mi ne pusti da bi imela to kot samostojn obrok, ah ti odrasli, kdo bi jih razumu a ne?"

Ian pravi ...

Ja Izabelca ne morm se bolj strinjati s tabo! K da oni vejo kaj je zdrav! Sej moja mami tud hoče da bi več zelenjave jest, ampak jst ustrajam pa trmarm pol pa zrezek dobim. Pol pa gremo kam na obisk pa vidjo kok mam rad meso, pa so čist naudušeni, pa takoj mami zatrejo , da jst že vem kaj rabm!! No upam da ti bo Miklavžek kej dobrga prnesu. Sej midva sva skromna bi bla tud z zreskom pa kozarcem pese zadovolna!