baby

zima je

Basa!!!
Moje hobotnica

pa tovornjak ( to je pa moja sestrična Nika)


Večerni sprehod po snegu


Kužki!!!!


Ne vem kako je kej pri vas ampak pri nas je prav lepo belo! Snegca je tok napadal da je belo ni pa mokro. In danes je biu prav lep sončen dan.
Aja nisem vam napisu kaj mi je Božiček prinesu! Prinesu mi je hobotnice za v vodo, pa velikega tovornjaka, pa avtomobila, pa majčko pa copatke! Pa atitu pa mami je prnesu baso pa sm jo kr jst pojedu!!!!
Dons smo bli pa zuni pa ma Jernejkina Pika mladičke pa smo jih šli gledat, ampak so preveč podivjani pa kr po meni skačejo! Sej drgač so luškani ampak če so pri miru- pa niso! No itak jih bojo dal stran, tko da bo spet samo Pika ostala.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Joj.. danes sma mislila priti smrekco pogledat, pa sva dobila obiske in se je zavleklo... pa sem še poklicati potem pozabla:(.. sicer pa tele tvoje hobotnice so pa men tako všeč, bi jih tud jaz imela ;)...
Nočka