baby

danči banči



Ja sej vem da sm oblubu da bomo šli po vrsti ampak morm mal preskočt. Sej oblubm da bomo tud o moji dougi preteklosti govoril ampak morm vam opisat kaj se mi je dons zgodil- poleg tega da sem jedu zajčka k ga mam ful rad.
Dons sva šla z mami na sprehod do pošte in ko sva se vračala sva srečala Žigata , ki naju je povabu na kavo- jst nism piu kave k mi mami še ne dovol. No in ko pridemo na teraso bifela mi je še neki cajta dogajal k so bli novi ljudje ampak se niso nč ukvarjal z mano ,pa še grozdje k sm ga ponavad smuku so mi pobral- k jst mam grozdje ful rd k je bolš k bombonči k ga ni treba grist, no skratka nč ni dogajal. In seveda nism več hotu bit v vozičku in sm mal upiu, noja kr fejst sm upiu, pr sosednji mizi so ble glih ene tete, k so baje učitlce in so me gledale k da bojo socialno poklicale. In da jo seveda nebi poklicale me je mami dala vn iz vozička!!!!!!!!!!!!! Kot vedno sem sped zmagu. Ampak zdej pa mi neki razložte, zakaj bi jst sedeu u vozičku, sej je res da ne znah hodt ampak vseen zelo hitr puzam. In čist preveč od mene prčakujete da bom pr miru sedeu, vi se pogovarjate kr neki k mi sploh ni jasn odperate usta pa nč pametnga ne pride vn , nobene men razumljive besede kot so mama, ata , hov-hov, am-am, skratka kr neki žlobudrate pa se smejite- ČUDAKI! Vi pijete kavo , ki kot sem že omenu jo jst ne smem, torej men nč ne dogaja. In vi prčakujete da bom jst pr mer sedeu, med tem k je na svetu še tok stvari za u usta dt pa poslint, pa uničt. Pa itak ne vem kaj tako dramo delate če puzam po betonu pa hlače mažem pa trgam, pa me slečte jst sm itak najbul srečn nag. Pa mislm da nism edini k tko misl, vsaj kar se moje generacije tiče. Tko da naslednič k ste kje na javnem prostoru- kakor vi temu rečete-pa vidte kakšnga otoka k bezla okol ne mu težit, mi vam tud ne težimo k ....... no ja zdej se glih nč ne spomnem , ampak zihr kej delate pa vam mi ne težimo. Je že kej tašnga . Aja k nam recimo špinačo skuhate pa k je vse zelen pa čudn, pa vseen pojemo, aje tko? pa še kej bi se dal naštet. Lahko pozovete svoje anglčke da povejo kaj je še na primer tašnga.Povzetek današne debate je - dejte nm svobodo!!!!!!!!!!!! Pa kaj če kakšno rožo prebrnemo pa polomo, itak nam ponoč kisik kradejo, pa če kako vazo razbijemo- bote veseli se vm skopičjo k skoz nove kupujete, pa če hlače umažemo- sej jih ne perete na roke,..... pa še bi naštevu ampak morm jt spat. Torej nočko pa se jutr spet kej beremo. Pa ne pozabt dat svojim angelčkom lupčka za lahko noč.

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Iiii kjuti;) Moram reči da se ti zelena barva full poda;)... joj kake stvari ti mami kuha, moraš priti enkrat k meni...na makarone se ve ;) papa pa nočko...

Unknown pravi ...

Ian zakon si, tole z blogom se mi zdi tko posrečena ideja, upam da ne boš hud če jo uporabim tudi jz, sm namreč mal mlajša k ti, in kokr vidm mami je ful navdušena, čestiti mamici pa očiju za tacga fejst fanta...

Unknown pravi ...

čakamo....nove zgodbice ;)))