baby

Pozdravcek

Živjo jaz sem Ian in moj ati in mami mata čist preveč časa in sta mi naredila tale blogec.No za vse tiste punce , ki se zanimate zame ( in vem da vas je veliko) naj vam povem nekaj o sebi. Torej jaz sem en mali barabinko, na tem svetu pa sem že od lanskega oktobra- torej sem tehtnica. Čeprav v horoskopu pravijo da smo tehtnice zelo ubogljivi in pridni otročki, moja mami in ati pravta da to ni čist res, ampak je pa tud res da sem njun prvi otrok in itak nimata pojma kaj so to poredni otroci.No kot ste že ugotovili sem edinček in nimam ne bratcov ne sestric- tko da vam o tem ne morem nič pisat. Lohk vam bi kej napisu o atitu in mami ampak bi vas dougocajtu. Tko da to pustmo za kak deževn dan k vam ne bom meu kej drucga pisat. Aja zakaj ta blogec, se verjetno sprašujete? Mami pa ati sta se odločla da bosta naredila neki tacga, da bojo vse mamice pa očiti k kej ne vejo uprašal druge mamice pa očite k pa to že vejo, da jim povejo, pa recimo če so vas u kaki trgovini raz....., pa kako hrano mamo mi radi pa kaj ne maramo, pa uni k še hočejo ratat očiji pa mamice, pa jim bojo naši povedal kako se to rata ( k mi še tega ne vemo- baje ena štorkla okol hod, čeprou pr ns ni nč štorkl pa mam že ful sosedov k so mlajši k jst, tko da majo verjetn dostavo k jst spim. No da ne bom predoug govoru ( k to je navada moje mami), vas bom za dons sam lepo pozdravu pa se še kej beremo. Brez skrbi mam še velik za povedat- moja mami pa še več.

No lepo pančkite, pa ne pozabt dati svojim angelčkom lupče za lahkonoč- cmoka!!!!

2 komentarja:

Unknown pravi ...

ja sanja a si mu kr blog nardila aja ŽIVJO IAN!!!!!no kje sm že ostala aja.cool tole si pa res mela cajta !!

JENEJA SEDEVČIČ

Unknown pravi ...

Mata pa res velik časa!!!!Ijan premal nagajaš.....bolj se boš mogu potrudit!!!!Bo prišel Gal na obisk,da se mal pomenta!!!!!