baby

kako smo prišli na svet- una druga različica

Torej najboljš bi blo da začnemo zadevo pri začetku. Torej pri rojstvu. Moj ati pa mami sta me šla skupi rudit, čeprou rodila me je pa samo mami. Ne vem če ste opazil ampak nobene štorkle ni v scenariju. No rodil so me u Ljubljanski porodnišnc, čeprou je zdej ful modern drugje rojevat me je moja mami mogla rodit v Ljubljani ker je mela sladkorno in ji je zdravnica rekla da bo mogoče rabla transfuzijo, ki pa jo majo samo v Ljubljani pa Mariboru pa še parih drugih velikih porodnišnicah , tko da ni imela velike izbere. Men se je mal mudil na svet pa sm pršu kr 12 dni prekmalu, ampak sm biu čist ornk dedc. Velik sm biu 51 cm in težk 3460 gramov.
Jst se poroda sicer ne spomnim ampak ati prau da je blo zelo na hitr ( no in takrat mami znori k prau da od 2 zjutri pa do 8 zjutri ni nahitr), je pa res da je bla mami najprej sama pa je ati šele ob 6 pršu, pa takrat so ji baje dal un plin k je ful dobr pa ne po okusu ampak po tem kaj ti naredi. Jst se spomnim sam ene mejhne- u primerjavi z mami mejhna ne u primerjavi z mano-čabi ženičke k je upila fantek je fantek je - a veš k da nism porajtu. No in to je blo to. To je sicer kratka verzija mojega rojstva - če bi vam moja mami to pisala bi bla zdejle pri odtekanju vode k se je zgodl ob 1 zjutri. Če pa maste željo njeno zgodbo slišat vam jo bo pa z veseljem povedala. No zdej me pa morjo jt previt k baje smrdim ( smrad je sicer neki relativnga- močan konkurent mojim vonjavam so atitove nogavice po celem dnevu- ampak te diskusije bomo pustili za drugič).
No uživajte v trenutkih pa se kmalu spet beremo. Pa dobrodošli ste s svojimi komentarji in pohvalami graj pa ne sprejemamo.

Nočko

Ni komentarjev: