baby

ste me pogrešal??


A ste me kej pogrešal? Se nism mogu prej javit ker je ati računalnik pokvaru! Baje ga je sesu ampak kukr sm jst vidu je u enmu kosu, ampak jst sm itak mejhn pa mam še cajt use zvedt. A se sprašujete zakaj ne spim? Zato k je u moji sobi še tok stvari za polom pa uničt da si ne smem dovolt da bi spau, sej sm mal zaspan ampak se ne dam. Ja špelca me veseli da ti je moj blogec ušeč, ko boš nardila svoj blog mi morš nujno poslat link. Pol k bova pa mal starejša pa k bova lohk kam sama šla se morva pa nujno na kavi dobit, k takrat jo bova že lahko pila, pa bova mal čez "tastare " k takrat to res bojo, šinfala.
No kaj bi pa dons radi zvedl? Dejmo se zment da če vas kaj zanima mi pošlete uprašanje pol bom pa jst par modrih o tem povedu.
Ati prau da bi mogu mal atita pa mami predstavt, ampak kaj naj vam o njima govorim če ju pa komaj eno leto poznam. Ati ma očala pa je ful hud k mu jih na tla vržem. Mami je pa huda k ji sobo razmečem k jo glih posprav- če pa mi ureditev ni ušeč nima pojma o feng šuju, jst sm hočem poskrbet za dobro počutje, pa me nuben ne razume- ah sej umetniki niso bli nikoli razumljeni.
No ampak zdej sm pa že tok zaspan da tud mislt ne morm več. Tko da bomo za dons zaključl pa se jutr spet beremo. Jutr krem u šoping čeprou mami ful suvraž sobotne nakupe men je pa luštn k se lohk u unmu vuzičku vozm k mu mami prav fičo. Tko da bom meu kej za povedat- sveda ste pa tudi z uprašanji vedno dobrodošli.

Nočko

Ni komentarjev: