baby

Dober večer




Kot veste sem bil danes v Ljubljani. Sm mal šopingirau. Jap lahko sm se vozu v fičotu!!!!!!V bauhaus grem rad k majo une vozičke-fičote. Pa trgovina mi je ušeč k je tok stvari za razmetat, sam jih zdej še ne morem k ne znam hodt, pa sm pol skoz u vozičku. Ampak tud moj čas prihaja!!!!!! Pa u bejbi centru smo bli sam sm glih zaspau tko da sm use zamudu. Duš me to ujezi- o čem nej se zdej pogovarjam s prjatlčki če ne vem kere nove igrače imajo???? Bom izpadu čiz za cajtm. No sej upam da gremo u kratkem spet kej, magar u ariela. Pol sm biu pa pr babici pa dediju u Ljubljani, sm jih mogu mal merkat, k sta mami pa ati mogla jt neki kupt. No sej sta me kr ubogala, me nista nč sila jest, no ja sam čokolado sta mi dala , no ampak to me ni blo treba silt. Pa tud unga nihovga pska, k mata enga pudla k skoz beži pred mano, ne vem sicer zakaj pač sm ga parkat mal za dlako potegnu- kok je občutliv. Sej jst sm ga ubistvu hotu zajahat pa mi je bejžu pa sm ga zato cuku. No uglavnem zdej ga mal ignoriram , da bo mislu da me ne zanima , pol pa........IHA!!!!!! No pa sp sm neki cunc dubu k smo bli u oškošu, k tm mami rada šopingira k me Ksenja k tm dela skoz okol nos, pa bla bla bla in spet je treba jt spat. Aja še to vam povem kaj sm jim ponoč delu! Najprej sm se zbudu ob 23 pa sm biu tuk zaspan da sm nazaj zaspau, ampak zbudu sm jih pa. pol sm se pa zbudu ob 3 pa sm se tok polulu da je bla pižama mokra pol me je pa mami preoblekla na pojstl, pa sm ji ušou pa sm ji še postlo polulu, pa je mogla še rjuhe menat. Seveda sem se pri tem zelo nasmeju-naglas. No ampak ob 4 sm biu tok zaspan da sm pol do 6 eno kitico odspau, pa me je spet mogla mami dojit no pol sm pa do 8 spau, pa ne zanalašč!!!! No zdej bom mogu pa nehat k me morjo previt, k mal smrdim.
No sej jutr se vam spet javm.

Lepo pankite- moji zihr ne bojo, bom jst poskrbeu za to!!!!!!

1 komentar:

Unknown pravi ...

ja pa kuk maš i cajta !!!! da to delaš drgač mu pa kr dogaja temu twojmu tamalmu(kot bi nika rekla:fantek!!).