baby

Teden otroka



Kako ste? Ste lepo spali? No moji niso ampak to ni nič novega. Učeri se vam nism javu da vidim če me kej pogrešate pa sm porajtu da me ne!!!!!Tko da bom razmislu če vam bi se sploh še javlju. Nobenih uprašanj, nobenih komentarjev, nobenih telefonskih!!!!!! Skratka nič od vas. No za zdaj vam oprostim. Upam da se ne bo to ponavljajo. Torej kaj sem kej počeu ta vikend? U nedeljo sem biu na dedijovmu vikentu, drugi so se sicer basal z kostanjem pa moštom men so pa sm jogurt pa mrzu čaj dal- ZLIKOVCI! Ampak kot sem že mnogokrat reku: moj čas še prihaja. Pa sm opazovau ogenj- joj kuk je to ena zanimiva stvar!!!! Sm mi ne pustijo da bi ga probu. Ubistvu če pogledate povzetek mojega vsakdana ugotovite da mi skoz neki ne dovolijo!!!! Nesmem ogna prjemat, ne smem uzuni puzat, ne smem kostanja jest pa kave pit, ne smem bit douh ponoč pokonc, ne smem po vod przdat, .....skratka moje življenje je ena velika prepoved. Čeprou moja mami prau, tko kadar se kregava, da mi ona ful velik stvari dovol, tko da bogi drugi otroci. Glede na to da je teden otroka bi nam lohk ta tedn mal prizanesl, pa nam use dovolil pa nam dovolil jest sam tist k mamo radi. Pa nam kako tortico kupl čeprou nimamo rojstni dan. Noja sej moja mami apa ati mi vsak mesevc osmga kupita tortico, še prej k pa nism tortice jedu ( k sm biu mejhn), jo je pa mami pojedla pa sm jo jst z mlekom dobiu. No zgledujte se po mojih dveh!!!! Sej učas sta mal čudna pa čudne stvari od mene pričakujejo- ampak drgač sta pa cool! Skratka praznujte teden otroka, jutr se pa spet beremo.

Nočko!

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Evo, da ne boš rekel da noben nima komentarjev...veš moraš biti potrpežljiv, ker je stran še bolj nova, čez nekaj časa jih bo sigurno toliko da sprot ne boš mogel brati... Čaki da punce zvohajo tole stran te bodo tok okupirale, da če boš hotel vse prebrati, ti bo zmanjkalo čase za vragolije, ki jih počneš mamici pa očku...to bi bila pa ena velika škoda, a ne? Uglavnem lepo se mej, pa mamici pa očku kar pokaži kdo je zdaj šef... ti si kar daj duška...se mormo kaj dobiti ti bom še jaz kako novo vragolijo pokazala...papa

urša pravi ...

Ne se pustit atiju pa mamici-onedva sta stara pa ne vesta vec kaj govorita!k bos vecji bos vedu kaj pomeni ce ti kdo rece da ti emso nagaja...no to jima nagaja emso:)sicer pa vsi vemo da jima bos dau vetra k bos lahk mal hitrj laufu pa govoru!!!ogenj pa ......ni za otroke -na zalost ti moram to rect da naus zakuru kej doma!
bodi priden ampak spet ne prevec:)
papa