baby

Dan z atitom




Ian z atitom


Pozdravljena druščina, ste me kej pogrešal? Jah kaj naj rečem tale jesenska utrujenost me daje, pa grem kr zgodi spat, sej se zjutri tud zgodi zbudim, ampak mam tok opravkov da mi ne rata še blog pisat. Dons sm pa reku da vam morm kej napisat ker grem jutr na počitnice. Najprej gremo na primorsk , svečko mojmu pradediju pržgat, pa prababico pozdravit,pol pa če bo lep dan sta mi ati pa mami oblubila sprehod po Piranu, če bo pa dež pol pa šoping u Trstu. Kaj je men luštn, sam tista vožnja je pa čist odveč, sej upam da bom vse prespau. Pol bomo pa še mal u Ljubljani pr dediju pa babici.
Aja dons sva bla z atitom sama doma ( no ja pa babi Marija a dedi Franci pa Nika), k atitu ni blo treba u službo,pa je šla sam mami delat. Pa kaj naj vam povem. Bli smo u trgovini ostalo smo bli pa kr doma k je deževal. Pol je pa mami pršla smo šli pa u knjižnco. Jst sm kr rd tam ker majo igrače, pa luškane stole,....ma uglavnem ušeč mi je pa tud knjigice mam rad. Tko da k gremo domou se zmeri kregam. Pa sej jst se učas kregam kr mal tko, da se moja dva ne razvadta . No zdej pa se Nika hoče igrat z mano, grem jo še mal počastit s svojo prisotnostjo, pol je pa že cajt za večerjo, pa pižamo. No sej k pa pridem nazaj vam bom meu pa ogromn za povedat, tko da nasvidenje do takrat.

1 komentar:

Unknown pravi ...

Joj kok se teb dobr godi... no upam da boste imeli lepo vreme... (no čeprav če bi šla jaz zraven bi imela raje šoping kot sprehod,ampak pustmo to ;) no samo tok da te malo pozdravim, da ne boš mislil da nič več ne berem bloga... papa pa lepo pančkaj