baby

Lep jesenski dan

na sprehodu

po kopanju

Danči banči! Kako ste pa da¸nes preživeli dan. Jst oz. mi smo ga preživeli zelo aktivno. Učeri sm biu bogi k mi je že osmi zob šou vn pa sm meu vročino, pa joku sm k so me dlesni srbele,... pa še dž je padu, tko da nism biu nč uzuni. Sm biu pa dons ceu dan skori uzuni. Najprej smo šli že zjutri vn na sprehod pa na kavo z Majo pa Tomotom. Pol smo meli kosilo pr babici Mariji, pa mi je ful pasala goveja juhica z vlivančki. Pa špinačo pa kromperček, pa mesek. Ampak meska nism jedu. No pol smo šli pa z rolerji ( no ja ati pa mami sta rolala jst sm biu v vozičku) na tortico. Pol smo šli pa še na grad Bogenšperk pa tm okol z Ksenjo pa Tadejom. Tko da sm zelo zmatran. Men se zdi da sm se mal atitu pa mami smilu k sm biu bogi pa sta men dons ful crklala. Pa sem se jim kr pustu crklt. Pa sm hotu da me nosjo pa so me nosil, vse je blo po moje. No mal sm jih prehmal pohvalu. Ati se je zdejle jeziu name k nism hotu bit pr mer da bi me previu- ne vem zakaj bi biu pr mer, jst se ne maram previjat. A bi blo vm ušeč če bi vs en tm .... sej veste kje tipu z mrzlimi rokami pa vlažnimi robški k so tok zoprni, pol me pa še z uno mastno kremo po rit na debel namažejo da k hodm mi je tko čudn ......tko čudn da ne znam opisat. Skratka ne maram se previjat. Sej mene ne mot če mal smrdim. Učasih sm jih polulu k so mi dal plenico dol , tko u opozorilo, ampak oni me še kr previjajo. Pa še svojga teritorija ne morm označt ( tko k pski-kužki), ker mam plenico gor- sm jst sm jih nadmudriu zdej pa vse poslinm pa pogrizem. Sej veste tko da se ve da je tle Ianov teritorij. Sej mami skoz briše za mano ampak jst sm ustrajen. Oh a veste da sm utrujen tko da bom šou kr mal spat. Še mal mandarine pojem pa grem spat. Aja pa ne pozabte jutr je moj prvi rojstni dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eno leto sm že na svetu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prvi rojstni dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A dobr skrivam navdušenje ane! No se jutr beremo. Zjutri vam ne bom nč pisu k mam zdravnika. Pol popoudne. No pa uživajte!!!!

3 komentarji:

Unknown pravi ...

IAN...VSE, VSE, VSE NAJBOLJŠE ZA TVOJ PRVI ROJSTNI DAN...;)upam da je mami našla pravo tortico zate;) pa da boš ti še naprej takšen kot si;) papa pa lepo praznuj

Unknown pravi ...

Ian se enkrat jaz... je bil Tomo hud ker nisem še v njegovem imenu čestitala...tako da VSE NAJBOLJŠE ZA TVOJ PRVI ROJSTNI DAN... Maja IN TOMO ;)

Unknown pravi ...

Dobro jutro....mene pa zanima kako se počutite leto starejši? :) se je mamica kaj potrudila za tvoj rojstni dan?