baby

Moj rojstni dan

moje kolo
Nika in Ina
mami in Ian

Kot veste sem imeu učeri 08.10. rojstni dan. Moj prvi rojstni dan.A vas zanima kako je bilo? Celo noč nism spau k me je neki matral- pa ne vem kaj, pol so me pa zjutri ful zgodi zbudl k sm meu ob 8ih zdravnika. No sej za to da so me zbudl sm jih kaznovau tako da ms biu ceu dan tečka!!!! Sej ati pa mami sta mi čestitala že ob 1 zjutri k sm jih prvič zbudu! NO skratka zjutri sm mogu k zdravnik, pa so mi kri uzel- mi niso nč przanesl čeprou sm meu rojstni dan, no ja cepl me pa niso ker sm biu ponoč tečka pa niso vedl če sm kej bolan pa mi niso težil. Baje da sm čist zdrav - k da tega nism vedu in zato so me mogl tok zgodi zbudit, mislm halo!!!!
No pol mi je pa mami šla hitr mal cunc kupt.Sm dobu 3 nove kaubojke-Kdo je car?!
No popoudne sm dobu darilo od strica Danita , tete Karmen pa Nike- kolo!!!!!Sm mam mal prekratke nogice pa se še ne morm sam peljat tko da ma še štango da me lohk kdo poriva! Pol sta me pa ati pa mami hotla pelat na tortice, pa smo šli u trebeljev- pa je blo zaprt, pa sta rekla gremo pa na palačinke -pa je blo zaprt ( ker je pondelk in je pr ns use zaprt) in smo šli na konc u Spara po tortice. Ja tko je pa če si na vas doma!!!!!!!! Pol jo pa še jest nism hotu k sm eno čokolatko ( k je za dvanajst mesecev- pa sm mislu kok bo dobra je biu pa speštan suh sadje!!!!)pojedu pa sm biu tok sit. Aja od babi pa dedija sm pa že zadnč bundo dubu! Pol zvečer sm še pa še z atijem skregu k nism hotu jest- ker sem kot sem že prej povedu biu sit od čokoladke- k ubistvu to ni bla. No sej u soboto gremo UPAM u živalski vrt. Da ne bo spet dež. Skratka to je biu moj rojsni dan! Sej praznoval ga bomo pa u nedeljo. No to bi blo to za danes. Veliki Ian je govoril!!!!

1 komentar:

Unknown pravi ...

No zdaj moraš pa še k meni priti po čisto nove voščenke;)