baby

Bombažki

Ian in Bombažki
Ian in Ninja želve


Ker se mi danes ni dogajalo nič posebnega ( jutranji obisk trgovine, popoudanski spanec, špageti za kosilo, šest pounih plenic,večerno kopanje,....skratka vsakodnevna rutina), vam bom mal pisu kaj se mi je kdaje v moji dougi preteklosti dogajal. In da ne boste misl da sm kar tako vam prilagam slikice ko sem slikan z Bombažki, to je blo spomladi. Enkat polet sm biu pa slikan z Ninča želvami. Kakih zgodb v ozadju se ne spomnim ker sm meu takrat še bolj kratkoročen spomin. Zato mam pa slikice!!!!
No to bi bilo za danes vse, aja mamico zanima če ste kej iskoristl namig o ugodnih nakupih. Mi jih nismo k mami pa ati ne marata razprodaj k so pl gužve pa se pol vsi zaletavajo v mojo makino ( voziček) in je mami čist živčna. No upam da so pa vsaj vam kej pomagal.

No lepo pančkite pa se jutr spet beremo!
Nočko!

Ni komentarjev: