baby

Ne nima jesenske utrujenosti!!!

To sva jst pa Karmen (tuki sm biu še ful mlajši)



Tle pa mislm da komentarji niso potrebni!!!


Ne Maja nism dobil jesenske utrujenosti, sam na počitnicah sm biu pr babici pa dediju v Ljubljani. Me pa veseli da me je vsaj nekdo pogrešal ( ja to leti na vse ostale k me niste pogrešal)! a vas zanima kaj sem počeu u Ljubljani? Pa kaj naj vam rečem bli smo v mestu na sprehodu, pa mal sm babi nagaju pa njenmu psku- sej zdej se me ne boji več tok, to je taktika k mi bo enkrat zaupala ( Urška ji je ime), pol si bom pa duška dal. No pol je biu pa itak dž smo šli pa domou.
Morm vam mal pojamrat, zdej k se je ohladil sm dobu ful apetit, pa se kr neki redim. Pomoje mam že 10 kil pol se babicam ful dobr zdi k skoz jem, pa skoz govorim nm-nm in mi kr jest dajejo. Zdej mam že mal beerbauch (pivski trebužček). sm k sreč da velik hodm bom to mal skuru. Ja tuki sm na slikici k sm biu star ene 4 mesece pa sm meu tm 6-7 kil, pa je biu pr mamini kolegici Karmen ( ki zdaj potuje) en grk Thanos, k je biu po poklicu en podpredsednik enga navijaškega kluba Olympiakos in , ker sem mu seveda biu tok ušeč, mi je poslau ta dresek. A nism tuki še lepo eleganten! Sej mami pa vsi so navdušeni k sm jedec, ampak ne vem kaj si kej bejbe misljo o tem . No da vas ne bom obremenjeval z svojimi težavami,..... se beremo jutr. Pa lepo pankite

1 komentar:

Unknown pravi ...

Ja tole z apetitom je pa tudi meni znano... veš ni še vsem jasno, da si mormo pred zimo mal špehca nabrat da nas pol tok ne zebe. Se strinjaš z mano,a? No lepo se imej grem jaz zdaj kužita zabavat (ga imava v varstvu ta vikend), pa mu lahko prideš malo nagajat;).. Je tako velik da bi ga lahko imel namesto konjička;)No ja...bi se morala najprej zmenit, ampak če mu prineseš kake ribe v konzervi te bi pomoje cel dan prenašal okrog kot kralja, k za ribe pa vse naredi:) (no ja če zaninemarimo dejstvo, da ma pu po ribah mal rita nagaja pa spuša take nič prijetne vonjave)...