baby

Živalski vrt

Ena slikica , da ne pozabite kako zgledam!


Čauči družba, ste me kej pogrešal? No če ste me je tako tudi prav. Z razlogom se vam nisem javljal. Biu sm u Ljubljani pr dediju pa babici ma počitnicah. Pa mi je blo ful uredu, pa dons smo bli u Živalskem vrtu. Noro kok je blo luštn, jst sm tok užival. So mel kozice pa ovčke pa take smešne kosmate prašičke , k sm jih lahko božu!!!!!! Pa se med njimi sprehaju. Pa tako veeelko ribo, ki ne vem sicer zakaj se ji reče morski lev, pa slona sm vidu, pa ene smešne opice k so se sončle, pa kače ( no kačo sm že vidu k jo ma Žiga doma- pitona, ampak mi mami ne dovoli jo božat),pa pisani ptički, pa ena čudna velika živau z bodicami , baje da jeježevc,....pa joj tok živalli je blo da kr ne vem vseh naštet. Pa tobogane , pa vlakca, pa balone..... Joj tok mi je blo ušeč da pol ceu dan nism spau. Komi čakam da gremo spet! Slikic vam pa dons ne morm pokazat k je prepozn pa se atitu ne da slikic naložit. Tko da vam bom jutr več povedu k bom še slikice meu. Upam da mi bo zjutri uspel napisat use , k pol popoudne pa rojstn dan praznujemo. Mami mi je torto kr naročila k ste bli tok škrti z recepti, kar pa ni nujno slabo k sm dubu ful veeeeliko torto prašička PU-ja. No zdej pa hitr spat , da bo čimprej jutr.
Lepo pančkite pa se zjutri spet beremo. Nočko!

Ni komentarjev: