baby

Pr zdravniku, pa na koncertu

No spet mami pa jst
Nika, jst pa Jerneja


Ja dons sm biu pa sp mal pr dohtarji. Ja mam že mal čez deset kil, drgač sm zdrav, aja pa ta najbul zoprna stvar- cepl so me!!!! Aja pa zdej me ni tko k ponavad mamica pelala, ampak ati!!! Ja jst pa ati sva se po moško polotila zadeve ( no ja pa babi je šla zdravn- ampak pustmo malenkosti). Ja so stvari k smo jim samo moški kos. No za zobarja je pa ati reku nej me raj mami voz k se jih ati mal..... koko bi temu rekli...... odpor ma do njih. Ja tko se temu reče! No skratka zdej mi bojo baje do aprila dal mir z inekcijami. Jat upam da se una ne moti.
No zdejle sm pa glih pršu z koncereta . Ja prou ste slišal biu sm na koncertu in to glasbene šole. Ja moja suseda Jerneja hod na glasbeno šolo, k se klavir uči igrat, in pol smo jo šli mi gledat, no ja sej so še drugi otroci igral. Eni so igral violino, pa harmoniko, pa flavto, pa klavir. Aja pa Brigita Šuler je tud igrala- ampak mi smo šli gledat Jernejo. Tko da če bo kdaj slavna se bom lahko hvalu da sm biu na enmu njenih prvih koncertov.
No zdej bom pa kej še povečerju pa šou spat- k sm kr mal utrujen. No lepo pančkite pa se jutr spet beremo.

Lahko noč

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Se kdaj vprašate, če so vaši postopki res tako upravičeni kot je iz samoumevnosti sporočila razbrati. Mislim na cepljenje. Hop, pa bomo še malo na cepljenje skočili tako malo mimogrede, saj če bo kaj narobe bodo pa že zdravniki popravili. Halo!?