baby

Danči banči

Nadvse zanimiva igra s kamenčki


Z mami papava sladoleda

Voda!!!!!!!


Ja učer me je pa kr zmankal tko da mi ni ratal nč napisat. Zato sem se dons odloču da vam že prej kej napišem. Mene ponavad takrat k se kopam kr hmal zmanka. Učer sm biu pa še velik uzuni k je biu sončk, pa še kopu sm se zečer in sam samo povečerju pa zaspau. Jst se drgač ful rad kopam. Uživam v vodi. Jst sm najbul uživu na morju k sm biu na plaži čist nagec, pa me ni nobena plenica ovirala, mal so me kamnčki bockal u jajčka, k sm puzu pa sedu na kamnih, ampak se nism dau motit. Pa vsak večer smo šli na sprehod po mestu, pa na sladoled, je res da nism dubiu cel sladoled, ampak jst sm skromn pa sm tud z malim zadovoljen. Pa tok ljudi je blo, pa vsi so se mi nasmihal,....prou super je blo. Pa še tm smo bli u hiši k ma zdravn teraso pa travnik pa sm kr pičiu (po šterih) iz kuhne direkt na travnik. Skratka super je blo. Tko da komi čakam da bo spet poletje , no ja sej mogoče je tud zima fajna, ampak jst se je ne spomnem k sm biu lansko zimo še mejhn, fejst mejhn! No vam bom še kako slikico dau, da vidite kako sm se meu fajn. Pol bom mogu jt pa kosilvat!

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Čao mali ;)Joj morje...mi skomine delaš... sicer pa ali ti je mami kaj povedala, da sem obljubila da mam zate namen kupit ene voščenke? Sam upam da vam bodo malarji čim prej prišli pobelit (sem prepričana da sta jih samo zaradi tebe naročila), pol boš pa ti svojo umetniško dušo po mili volji zlil in na vseh stenah pustil svoj pečat...sem prepričana da bodo potem stene veliko lepše in bo vse skupaj zelo poživilo stanovanje;)...joj bosta mami pa ati vesela, komi čakam, pa ti? Se boma mal nasmejala a ne? nočka...p.s. sam ko boste a kaj k meni hodil, jih pa raje doma pusti, veš jaz mam rada bolj puste pa dolgočasne stene...

Anonimni pravi ...

Veš kaj Ian, nč ni dobr, da nam tkole skomine na morje delaš... Pa poletje je še tkoooooooo daleč. Sicer pa vidim, da si na polno užival. Hehe, ni čudn ob taki mamici. :) Držte se. Pa daj bod tud že mal nagajiv, no, je že skrajni cajt. Mami čist preveč spočita zgleda. :)