baby

zdej sm pa že počas sit tega vremena

GTI poza ( v Tedijevi alfici)

kje ste bejbe

Ne vem če ste porajtal ampak spet je slabo vreme. No dobr je res da tko več spim- ker pač nimam kej drucga za počet, ampak vseen mam tega dost. Hočem sončka ker sm pol lahko ceu dan uzuni in to mi je ušeč, pa lohk bezlam po travi , zdej pa ne morm ker je baje mokro in se lahko prehladim. Komi čakam da bom shodu, pol bom pa pičiu da me nuben ne ujame- no sej me že zdej bl težko.
Dons sm spau do pol desetih!!!!! Ampak nism nč zamudu. Pol sva šla pa z mami na sprehod pa na kavo z Vitanom pa njegovo mamico- sam z njim se nimam kej pogovarjat k je komi dobr mesec star pa se sam s sabo pogovarja. Tko da sm pač biu prsiljen mal uničvat okolico- sm biu prsiljen iz samga dougočasja. Pol sva pa pršla domou pa so mel za kosil pečenice pa zele pa matevža, pa mi mami ni hotla dat k je rekla da me bo napenjal, pa mi je ribico skuhala- pa u znak protesta nism nč pojedu, pol mi je pa babi na skrivaj dala matevža k je ful dobr, pol sm jih pa tok strelu da je blo še men smešn. Joj je moja rita tok pela da sva se z babi pošten nasmejala. Pol sm pa še plenico dvakrat nafilu da me je mami mogla dvakat ceuga preoblečt pa še brcu sm zdravn, je bla tok živčna- to je kazn k mi noče klobase dat!
No zdej bom pa mogu nehat k morm jt atitu pa mami pravlco za lahko noč prebrat. Aja pa učer sm si zobe umivu mi je mami en dobr kaladont kupla k ma ful dobr ukus pol pa pustim da mi po ustih šarjo dolkler ma kej ukusa , pol pa usta zaprem.Sam dons jim ne bom dovolu k pol se bojo razvadl pa bojo mislil da je kr use po njihov. Ja itak!!!

No lepo pančkite pa kej lepga mi napišite!!!!

lp Ian

Ni komentarjev: