baby

Dobro jutro

Učeri me je spet zmankal prezgodi , da bi kej napisu zato vam pišem že kr zjutri da spet ne zaspim. Sej kokr sm pa zgodi zaspau pa nism dobr spau- me tok zobi matrajo!!! Spet mi en uspot raste, pol mam pa vročino pa dlesn me srbi , pa slinim se, pa drisko mam, pol me pa rit peče,.... Ja sej vem se počutite k da berete forum enga penzjonista- ampak mene vse to res pesti. Če bi biu penzjonist bi me še hemeroidi dajal, pa proteza bi me tišala, pa tale vreme.... No vidite da ni isto!!!! o.k. da ne bom samo jamru- čeprou sm res bogi!!!!
No kje so pa recepti za mojo torto? A bom meu rojstni dan brez torte. Hitr kej napište k je čist mal cajta še!!!!!!!Al pa vsaj povejte kje majo dobre torte , da povem mami da jo gre iskat.
A si lohk mislte da bom u ponedeljek star že eno leto!!!!!! Moj prvi rojstni dan!!!!
Baje me bosta jutr ati pa mami peljala u živalski vrt, sam baje je slabo vreme napovedano, tko da mogoče bomo preložil na nedeljo. Bomo še vidl. Aja dons zvečer vam ne morm oblubt da vam bom kej napisu k mam moja teta- ubistvu je stričeva žena in moja edina teta ( sej strica mam tud sam enga), no skratka teta Karmen ma rojstni dan, no ja mela ga je u sredo ampak ga dons praznuje. Pa ne vem kok mbom kej utrujen. No če me fešta ne bo preveč zmatrala vam bom kej napisu. A vela . Vi mi pa do takrat napište recepte za torte. Pa uživajte- saj je petek!!!!!

P.s. sm vas hotu s kakšno slikico z morja podražt , pa neki bloger ne dela, mogoče kasnej

1 komentar:

Unknown pravi ...

Hm, Ian pa veš ti da so torte škodljive za zobke.... Jaz bi tvoji mamici predlagala da ti namesto tortice eno veliko skledo brokolija pripravi, da boš zdrav ;)...

Hecam te hecam, da se ti ne bom kaj zamerla, sem pa zdele v službi tako da recepta ti ne morem dati... pa tudi dvomim da bi ga bila mami vesela od mene, ker je že bila zraven ko sem pekla torto (da jo malo spomnim, po eni uri v pečici je bla masa še vedno čist tekoča..... joj al pa enkrat ko jo je kap zadela - torto namreč, da ne boš mislil da mamico...) tko da... eh...
Lep se mej, piši še kaj... papa