baby

Bedn deževn dan


še mal skomin na tople dni

Ja učer sm spet zaspau, tko da bo zgleda zdej treba kr zjutri blog pisat. Sej učer kukr sm zgodi zaspau sm pa zelo slabo spau, Najprej so me zobi matral, pa vročino sm meu, pol so pa še rojstn dan praznoval, pa so bli tok glasni da so me skoz zbujal- zlikovci. Nobene uvidevnosti, sej k bom pa jst čez petnajst let jst prireju žurke bojo pa ful pametni kak huligan,pa.....sm. Vse jim bom vrnu! Sej me bo mami spomlna k tud ni mogla spat.
No sm biu pa učer velik uzun k je biu dž napovedan pa je mami rekla da naj bom vsaj mal uzun, pol sva bla pa zelo velik uzuni. popoudne sta pa ati pa mami kopalnco sestavljala. K mi zdej stanujemo pr babici pa dedku. Mami pa ati pa stanvanje rihtata. Pa mam že svojo sobo, sam ker še ostalo ni zrihtano ne morm tm pančkat ampak baje vbomhmal lahko.
No z živalskim vrtom zgleda dons ne bo nč, tko da bomo verjetn kr doma. Mogoče pa jutr. Tud z sprehodi ne bo nč ker je dž. Tko da sploh ne vem o čem vam bom jutr pisu. Mogoče o vremenu.
No ja vseen lep dan vam želim pa se kej beremo!!!!

Ian

Ni komentarjev: