baby

1.rojstni dan!!!!!!!!

Torta

Slavljenec-torej jaz

Ian, ati pa mami ( nas je stric Dani sliku-brez glav)


Se opravičujem k se že tok časa nism javu, ampak mami je začela v novi službi pa pozn domov pride, ati pa je šou za tri dni službeno u avstrijo , babi me pa za računalnik ne pusti! No ampak dons mi je mami dovolila da vam na hitr mal povem!
Torej u nedeljo sem praznoval moj 1. rojstni dan! Torto mi je mami naročila in je bla fuuul velika v obliki tigrčka k je prjatu Medvedka PUja.Žurka ni bla glih ena velka fešta ampak jst sm kr uživu k so me okol nosil, pa vozil,....uglavnem biu sm zvezda dneva! Dobu sm še neki oblačil pa dinčke. Dinčki so zame da mi bosta ati pa mami kej kupla! Ampak čeprou sm eno leto star še zmeri ponoč ne dam mira- zakaj pa bi? Nej vejo da me majo!!! No zdej bom mogu pa nehat k mi mami pakera k grem jutr na počitnce k babi u Ljubljano, za en dan.
Aja verjetn vas zanima kdo me zdej " čuva" k ni mamice pa očija? Babi pa dedi ! No ja sej me kr ubogata, morm prznat. No sej upam da se vam u kratkem spet kej javim- do takrat pa OSTANITE V CVETJU!

1 komentar:

Unknown pravi ...

Ian, kaj te zimska utrujenost daje da tako malo pi�e�?? ;(