baby

Hvala za komentarje

Ian ma vas rad


Hvala za komentarje. Ianček je že zaspal tako da se boste morali zadovoljiti samo z mojim sporočilom. Skratka hvala za spodbudne besede, ki sem jih potrebovala. Me veseli da so na svetu še mamice , ki se ne pustijo takoj vreči iz tira. Če pa sem dobra mamica, bomo pa videli čez 20 ali 30 let, ko me bo " ta mlada" pljuvala pred prijateljicami.
Špelca, če se ne motim sta nama vedve z mamico že enkrat napisali komentar. In kako napreduje vajin blog? Dajta napisat naslov da ga še ostali pogledamo. No če pa nisi ista Špelca pol se ti pa opravičujem. No ampak me pa zelo veseli da ima naš Ian redne bralce! No to bi bilo za danes vse ker je že pozno. Se pa jutri spet beremo.
Nočko

1 komentar:

Unknown pravi ...

jutro...ja sm ista Špelca :) samo da malo obrazlozimo naša imena :) mami je Špela, naš mali škratek pa je Izabela, hm kako pa naš blog, dobro vprašanje, če sm čist iskrena pa nimam dovolj poguma, nekaj sm ze ustvarjala pa vse pustila, ampak po naravi nism "kviter" tko da pogum velja, hm kar se pa tiče bodočih ta mladih jah bi blo pa ze kičast če bli bili z nami 100% zadovoljni!!!

lep dan...pa poljubčka Ianu od naše Izabele