baby

sneg!!!!

ian pa mami na sprehodu


ian pa ati na sprehodu ( tuki sem že spau)


moja nova soba ( ampak še ne spim tuki)


Sneg, sneg!!! Dons sem prvič vidu sneg!!! Kok je blo lepo. Že zjutri k smo se zbudil je snežil. Pol je pa elektrike zmankal sta se pa ati pa mami; no ja bl mami ,atitu se ni dal vn,odločla da gremo na sprehod. In mi je blo ful ušeč, mami me je tok oblekla da se še premikat nism mogu, ampak mi je blo useen ušeč.No ja itak sm po pou ure sprehoda zaspau, ampak začutu sem prvi sneg na obrazu.No ja baje je lansko leto enkrat snežil, pa preden me je mami oblekla je že nehal, pa itak se ne spomnim lanskega leta.
No če bo še tako naprej padal je pa mami rekla da se bomo šli sankat! Komi čakam.
Aja a vas zanima kaj sem imeu danes za kosilo ? Puranje čevapčiče na kokosovi masti pečen , krompirček pa motovilec. In mi je bilo zelo ušeč, pa še čist sam sem lahko jedu, pa u naši novi kuhnci je mami to skuhala in sm tok uživu, k še ni pohištva in lahko pičim okol!
No to bo za danes use k se morm še skopat pa večerjat. Tko da uživajte!!!

Cmoka

Ni komentarjev: