baby

Prazniki

Ampak tortice v Zvezdi so pa res najboljše

Jerneja in Ian- mlada virtuoza


No druščina ste me kej pogrešal. No jaz upam da ste. Mal sem biu na počitnicah pr babici pa dediju v LJubljani. Pa na primorskem sem tudi biu sem prižgau svečko na grobu mojega pradedija. Kar se pa sprehoda tiče pa ni blo nč k je tok pihal da je še mojo mami skor odnesl ( pa k jo je mal več skupi k mene), tko da smo šli pol kr mal prababici na obisk, ki je bla itak čist navdušena nad mano. Sej tam mi je kr ušeč k majo toplo pol pa lohk sam u nogavičkah pičim okol. Sicer nima nč rož, pa nimam zemle za okol metat, ampak sem vseeno užival. Ja Maja tud u šoping smo šli ampak nismo nč kej velik zapravljal, no ja razn mami mi je skutke kupla k majo magnetke zdravn- jst mam pa rad magnetke. Pol smo pa nasledn dan bli ceu dan uzuni k je biu lep dan , popoudne smo šli pa na Žale svečko pržgat, pa sm prvič jedu kostanj in morm prznat da mi je ful ušeč. No ja edin pol tok prdim ampak men je to itak smešn, pa mami prau da jst lahko prdim ati pa ne k ma smrdljivce. Pol se pa ati jezi da je to pou zdravja, ...... pa diskusijam ni konca. No skratka ta konec tedna je biu v znamenju jesenskih sprehodov in crklanja. Pa učeri smo bli u mestu pa smo šli na tortice u Zvezdo. Kok majo pa tm dobre tortice!!! Sm pojedu mal mamine malinove torte pa mal atitove švicarske. Sm se prou pošten najedu. No ampak sem najdu še plac za kostanček. Pa spet sm mal babino Urško ( pudlna) loviu, pa mal sm jim stanovanje razmetu,....No in zdej sm spet doma ( k Mario). No to bo za dons use, kej lepga mi napišite, pa če bo vse posreč se jutr spet beremo . Nočko!

Ni komentarjev: