baby

spet morm spat!!!

Sej, pol pa zaspim pa take fotke nastajajo. Mislm......


To je krivica. Jst ne vem zakaj vi " tastari" skoz ukazujete. Pa kdaj mormo jest, pa kaj mormo oblečt, pa kdaj mormo spat,....Pa ne mi zdej rečt, ja mi mormo tud u službo hodt, pa mormo tud ukaze ubogat. Ja ampak vi ste plačani za to. Mi pa nismo nč plačani pa mormo useen ubogat.
Men se ne spi!!! Zakaj morm jst pol spat, če se mi pa ne spi. Pa kaj če je ura pol desetih, sej jst lohk jutr spim dokler me je volja. Če morte vi jutr zgodi ustat, pejte vi spat- sej jst sem sam sebi čist zadostna družba, k bom pa zaspan bom pa spau. No kako preprosto je to. Ampak ne vi nam morte težit, pa kvart počutje. Resno razmišljam da bi raspisau referendum, za otroke, da dobimo pravico do odločanja o uri spanja. No sej morm nehat k mi moja dva težita da morm spat. Sej bom šou spat, ampak se bom pa ponoč zbudu pa jima bom težiu. Sem se odloču!
Lepo pančkite pa se jutr spet beremo. Nočko!


Zakaj sta me pa u postlco dala. Jst ne bom tuki spau, dejta me u ta veliko postlo. Sej lahko zamenjamo. Tko ja. Nč me na strn dajat bom kr na sredin spau. No mal placa prosm, sam mal,....mejčkn placa prosm,.....ja.....zzz ampak jst......ne bom spau.... ne..zzzzzzzzz

Ni komentarjev: