baby

martinovo

sta nislna da sta pospravla- ja itak

kok se je pa dobr metat po jabuzu


Ja sej vem rekl boste " kaj pa za enoletnik ve o martinovanju" in prav imate nič! Razen to da je pred našo hišo veselica in je muzika ful naglas in lahko jaz, kljub temu da so vsa okna zaprta razločno slišim muziko. In pol lahko plešem!!!! K jst ful rad plešem. No in baje bo muzika naglas dougo u noč. In vsi prepričujejo atita pa mami naj gresta na veselico, ampak ona dva ne! Kao da morta mene dat spat. Pa kdo je reku da bom jst spau- jst bom plesu. No zdej so mi dal večerjo pa so mi dovolil še mal se igrat pol pa pranje zobkov, sveža plenica pa pižama. Pol pa mislta da bom spau. Lepo vas prosim, dons me niso nč vn pelal k je biu dež in sm kar trikrat šou spat, sam zato da mi zvečer ne bo treba. No zdej bom pa nehu pisat k sta moja dva sobo pospraula pa jo morm hitr razmetat, da se ne razvadita. No čauči, pa se jutr spet beremo. Aja Izabelca kej se spet oglas bova kako rekla, pa ti tud Maja. No lepo pančkite.
Nočko

3 komentarji:

Unknown pravi ...

čak mal nihče ne pove da imaste žurko danes na vašmu koncu;)... sem mislila da je jutri Martinovo hmmmh se vid da nisem nič na tekočem, še dobro da od tebe kaj zvem...nočko

Ian pravi ...

sory Maja

Unknown pravi ...

ma sej sm probala tole mamino ime spremenit da bi pisal Izibizi, pa ne gre, oziroma ne znam, hm mami pa očitno tudi ne...hihi, uglavnm morm ti povedat da mam jaz glih tako jabuzi rečo kot ti, pa isto je rumena, ati ma pa zeleno, ja mami je pa spet brez, k sm jz njeno poverbala...uglavnm in je zakon, noro rada se notr valam....